Kurumsal Haberler

Sensiz Olmaz Filmi Yılın Öne Çıkan Reklamları Arasında

14/01/2020 PAYLAŞ:   

Türk Kızılay’ın Sensiz Olmaz filmi 2019'un en çok konuşulan isimlerinin ve işlerinin incelendiği The Brand Age dergisinin Ocak sayısında “Yılın Öne Çıkan Reklamları” arasına girdi.
 
İş Dünyası, Marka Yönetimi, Reklamcılık, Pazarlama, İletişim dergisi olarak yayın hayatını sürdüren, başarılı markaları yazılarında işleyen ve sektöre ilişkin makalelere yer veren The Brand Age, Ocak 2020 sayısında yer verdiği “Yılın Öne Çıkan Reklamları” başlığında Türk Kızılay’ın Sensiz Olmaz filmini listeye aldı. Dergi, reklamcılığın en önemli isimlerinden olan David Ogilvy’nin “İyi bir fikre dayanmayan reklamlar gece geçen gemiler gibi fark edilmez” sözüyle başladığı haberde 2019'un en çok öne çıkan, konuşulan ve akıllarda kalmayı başaran reklamlarına yer verdi. Farklı sektörlerden reklamların yer aldığı haberde, Sensiz Olmaz filmiyle Türk Kızılay’ın bu alandaki başarısı da ortaya konulmuş oldu.
 
Tarihinde önemli olaylara şahit olan Türk Kızılay,  Cumhuriyetin kuruluş yıldönümü ve Kızılay Haftası dolayısıyla hazırladığı Sensiz Olmaz filminde Trablusgarp Savaşı döneminde Binbaşı olan Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün Hilal-i Ahmer Hastanesi'ndeki göz tedavisini canlandırmıştı.